Normalde, arama indekslerinin oluşturulması, bakımı ve kullanımı çok kolaydır, yani ne yöneticilerin ne de MailStore kullanıcılarının varlığını veya iç çalışmalarını bilmeleri gerekmemektedir.
Bununla birlikte, bazı durumlarda, bazı bakım gerekli olabilir.
Örneğin:
- Elektrik kesintisi nedeniyle,
- MailStore Server hizmetinin beklenmedik şekilde sonlandırılması nedeniyle
- Eksik ağ bağlantısı nedeniyle (yalnızca NAS’da depolamada),
- Dizin yapılandırmasındaki değişiklikler nedeniyle veya
- Arama dizinleri olmadan yedeklemeyi geri yüklerken.
Bu durumlarda arşiv, dizin ve ayarların artık senkronize olmadığı ve tek tek indekslerin yeniden oluşturulması gerektiği ortaya çıkabilir. Genel olarak, karşılık gelen bir hata mesajı görüntülenecektir.
Arama dizinlerini yeniden oluşturmak için lütfen şu şekilde ilerleyin:
- MailStore Client’ı başlatın ve yönetici olarak oturum açın (admin).
- Tıklayın Yönetimsel Araçlar> Depolama ve sonra ara Endeksleri .
- Yeniden oluşturulacak tüm arama dizinlerini kontrol edin.
- Arama İndekslerini Yeniden Oluştur’a tıklayın.