Acronis Backup Hata Raporu Gönderme İşlemi

Teknik bir sorunla karşılaştığınız zaman, Acronis Müşteri Merkeziyle bağlantı kurmadan önce, el altında Acronis Sistem Bilgileri olması önerilir.

Acronis Sistem Bilgisi raporu toplarsanız, Acronis Destek Mühendisi, karşılaşabileceğiniz sorunu daha iyi anlayabilir.

Lütfen, istenen makinadan (Agent makinesi, Sanal Cihaz vb.) rapor toplamalısınız, ancak bu şekilde gerekli tüm günlükler toplanacaktır.

Acronis sistem bilgisi, yedek konsolda veya Acronis Bootable Media’dan oluşturulabilir.


Acronis Backup Hata Raporu Gönderme İşlemi

Bir Ajan makinesinden veya Sanal Cihaz’dan sistem bilgisi toplama işlemi.

  • Acronis yedekleme konsolunu açın.
  • Cihazlarda, sistem bilgisi toplamak istediğiniz makineyi seçin.
  • Etkinlikler’i tıklayın.

  • Sistem bilgisi toplayın’ı tıklayın


Acronis Yönetim sunucusundan sistem bilgisi toplama işlemi.

  • Acronis yedekleme konsolunu açın.
  • Genel Bakış’a gidin.
  • Etkinlikler’e gidin.
  • Yönetim sunucusunun sistem bilgilerini toplayın’ı tıklayın.


Acronis Management Server, başka bir makinedeki SQL veri tabanlarını kullanıyorsa, ek olarak SQL veri tabanlarının yedeklerini toplamanız gerekir.

  • SQL sunucusu olan makinede, SQL Server Management Studio’yu açın.
  • Acronis Management Server tarafından kullanılan örneği seçin.

Yedeklemeniz gereken 3 veri tabanı vardır…

acronis_data

acronis_dml_archives

acronis_dml_objects

Seçin veri tabanlarını sağ tıklatın bu veri tabanlarının her seçip görevi-> yedekle.

Varsayılan olarak, yedeklemeler geçici klasörde saklanır.

Yedekleri kopyalayın ve bunları sistem bilgi dosyasıyla birlikte Acronis Müşteri Merkezine gönderin.

Önyükleme ortamından sistem bilgilerini toplama işlemi.

  • Yardım’ı ve ardından Sistem bilgisi toplayın’ı tıklayın.

  • Rapor için bir konum seçin ve tıklayın.

Raporun üretilmesi biraz zaman alabilir. Rapor, belirttiğiniz konuma SysinfoOutput.tar.bz2 olarak kaydedilecektir.

Bu raporları destek mühendisine gönderdiğiniz zaman programla ilgili sorunlarınız daha hızlı çözülecektir.


Windows logları içeriği

  • Uygulama Verisinden Acronis klasörü – Yüklü Acronis ürünleri ve bileşenleri hakkında günlük dosyaları ve diğer tanı bilgileri.
  • acro_reg.reg – Acronis ile ilgili kayıt defteri anahtarlarının dışa aktarımı.
  • applog.evt – “Windows Olayı Uygulama Günlüğü”.
  • BackupAndRecovery_version.txt, installed_soft.txt, libs_versions.txt – yüklü ürün ve modül sürümleri ve yapıları.
  • disk_report.txt – Sabit diskleriniz ve yapıları Windows’ta algılandığı şekliyle ilgili bilgiler.
  • msinfo.nfo – Windows sistem bilgisi dosyası.
  • oss.txt – Acronis OS Seçici raporu.
  • rights_assign.txt – Windows kullanıcı hakları.
  • schedreport.txt – Acronis Zamanlayıcı raporu. Ayrıca bkz. Acronis Zamanlayıcı Yöneticisi
  • syslog.evt – Windows Sistem Günlüğü.
  • uefi – UEFI’nin etkinleştirilip etkinleştirilmediğine ilişkin bilgi.
  • user_groups.txt – Kullanıcı hesabını içeren Windows grupları hakkında bilgi.

Acronis Media logları:

  • Acronis günlükleri ve yapılandırma dosyaları.
  • acrocmd.txt, df.txt, dmraid.txt, dmraid_n.txt, fdisk.txt, gdisk.txt – diskler ve yapıları hakkında bilgi.
  • ifconfig.txt – Ağ arayüzleri hakkında bilgi.
  • dmesg – Aygıt sürücüleri hakkında bilgi.
  • disks.txt – Sabit diskleriniz ve yapıları Windows’ta algılandığı şekliyle ilgili bilgiler.
  • lspci.txt – Sistemdeki tüm PCI veri yolu ve aygıtları hakkında bilgi.
  • lvdisplay.txt, pvdisplay.txt, vgdisplay.txt – Birimler ve hacim gruplarıyla ilgili bilgi.
  • ps.txt – Çalışan işlemler hakkında bilgi.
  • summary.txt – Sistem hakkında bilgi.
  • uname.txt – Sistem hakkında bilgi.
  • vmstat.txt – Sanal bellek istatistikleri.